nedelja, 4. avgust 2019

STORŽIČ

Obetal se je lep poletni dan nalašč za izlet vprašanje , samo kam?
Že nekaj časa sva si z različnih točk ogledovala stožčasto gmoto Kamniških alp                                                                              >> STORŽIČ<< .
Odločitev je bila torej na dlani
Na pot kreneva zgodaj zjutraj , med potjo do izhodišča le postanek za kavo. Skozi Preddvor se zapeljeva v vasico Mače, kjer malo zunaj naselja parkirava na na parkirišču. Vzameva vse potrebno in na pot.

Po makadamu hodiva do mesta, kjer pot zapusti cesto in skrene desno preko potočka Suha v gozd. Na odcepu stoji lep smerokaz.

Pot se v nadaljevanju vije v ključih po mešanem gozdu in večkrat preči gozdne vlake. Dobrih 40 minut porabiva do razgledne vzpetine z klopco. od tu nekaj razgleda v dolino.

Greva naprej po dobro uhojeni stezi v smrekovem gozdu, kjer iz zemlje izstopajo koreninski sistemi dreves. Levo ob poti vidne sledi vetroloma in nova cesta, ki omogoča lažje spravilo lesa. Ta del poti poteka zložno v ne preveliki strmini.....Razpotje

Lep smerokaz na razpotju...

Od tu naprej pa spet strmo navzgor ampak lepo v ključih. Višina se hitro pridobiva. Potrebni so tudi počitki.

Pogledi v dolino pa obširnejši vidi se tudi Snežnik.....

Premagava še naslednjih nekaj ovinkov in že sva na planini Kališče. Tu se priključi pot iz vasi Laško pri Bašlju.

Čez planino v gozd hodiva še slabih 15 minut, prideva do pl, doma na Kališču, kjer prav te dni praznujejo 60 let pd. Kranj, ki je lastnik koče.

Sledi zaslužen odmor za sendvič čaj in vse, kar spada zraven,
Malo tudi razgledujeva po okolici in za kočo se nama prikaže v vsej veličini.

Storžič 2132 m.

Podava se vrhu naproti po široki poti ki kmalu pripelje Bašeljsko sedlo. Tu se udobna steza konča in zavije strmo med ruševje.

Lepo vidna pot med ruševjem ...

Šopek Zoisovih zvončnic naju lepo pozdravi z svoje špranje v skali.

Na manjši ravnini zazrta vsak v svoje....

Prideva do zahtevnejšega dela zavarovanega z jeklenico, ki ga prehodiva z užitkom, saj je zadeva precej sveža na tem delu.

Sledi še zadnjih nekaj metrov do vrha...

Vrh po 4 urah z vsemi počitki......

Prav dolgo se ob samem križu nisva zadrževala vzrok je ogromno ovčjih iztrebkov.
Razgledi z vrha.....

V bližini vrha se zadrživa 45 minut nato se začneva vračati v smeri prihoda. Začetnih nekaj višincev je treba biti pazljiv, na poti je dosti drobirja.

V domu pojeva zasluženo malico in počasi sestopava v dolino......